מכירת זהב – להפוך זהב למזומן

מגע הקסם – להפוך זהב למזומן

מדי כמה חודשים חוזרת ועולה הדילמה – מה לעשות עם תכשיטי הזהב הישנים? הרי כבר איננו מעוניינים להשתמש בהם, בני המשפחה לא מתלהבים מהאפשרות לקבל אותם במתנה, אך ודאי שלא נרצה להשליך אותם ללא כל תמורה.

לכן, רבים שואלים – כיצד נוכל לנצל את מטבע הזהב ששמרנו שנים, והאם בכלל מכירת מטבע זהב במזומן במחיר הוגן היא אפשרית?

במגירה, בכספת או כסף ביד?

אלו מאיתנו הנחשבים כפחות – זהירים, שומרים את התכשיטים והמטבעות העתיקים בקופסה נחבאת אל הכלים בתוך מגירה נסתרת מן העין. מובן שבאופן הזה, לא ירחק היום והתכשיטים ייעלמו בעקבות פריצה או גניבה מסוג אחר.
אלה אשר חוששים יותר לממונם משקיעים סכומים לא מבוטלים ברכישת כספת מתאימה להגנה על האוצרות הבלומים הללו.

הפתרון -מכירת זהב ישן במזומן

לעומת אלו המתעקשים לשמור את הזהב הישן שמעלה אבק במגירות או בכספת, החכמים מבינינו כבר הבינו את כללי המשחק החדשים – האופציה המשתלמת ביותר היא מכירת זהב ישן במזומן. באופן זה, רבים מצליחים לקבל את סכומי כסף יפים במזומן תמורת הזהב הישן שלהם. כך הם יכולים להשלים סכומי כסף שחסרו להם לרכישות גדולות כמו רכב או מוצרי חשמל, ללא שבירת תוכניות חסכון.

מי יקנה ממני את הזהב?

בישראל ישנו מספר לא גדול של מומחים ומעריכי שווי מקצועיים בתחום הזהב והמטבעות. חלקם מעוניינים בזהב כחומר גלם להפקת תכשיטים ממנו, ולכן מוכנים לשלם במזומן עבור כל כמות של זהב שתרצו לתת להם. מעריך שווי מכירת מטבע זהב מקצועי, לוקח בחשבון את טוהר הזהב (אשר נמדד בקראט) ומשקלו. מכיוון שבסופו של דבר הזהב עובר להתכה, יהיו כאלה שירכשו מכם אפילו תכשיט שבור.

לא צריך לצאת מהבית
חשוב למכור את הזהב הישן שלכם לחברה מנוסה ואמינה, הנותנת שירות איכותי, אישי ואדיב ללקוחותיה. בחברות כאלה תוכלו במקרים רבים לתאם את הגעת מעריך השווי ממש עד לביתכם, כדי לחסוך מכם טרחה מיותרת, ועל – מנת שתרגישו בטחון מרבי באמינות הערכת השווי, ותיהנו ממכירת זהב ישן במזומן במחיר הולם.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט