משכון כלי כסף

מהו משכון?

כאשר אנו מוכרים בית, חפץ, מזון וכל דבר אחר אנו בעצם נפרדים מאותו מוצר לעד. משכון, הינה צורת קנייה שונה יותר אשר דומה ל"השאלה" תמורת סכום כספי. בדרך כלל תחום המשכון מתעסק בכל הקשור לתכשיטים וכל נושא המתכות כמו הכסף והזהב. 

מה אני יכול למשכן?

תוכלו למשכן כלי כסף כמו מגשים, תכשיטים ופריטים אחרים וכמו כן כל פריט אחר העשוי ממתכת אחרת. אין הגבלה לפריטים אותם תרצו למשכן אך כן יש לבדוק כי הם אכן באיכות טובה הניתנת למשכון. אין טעם לנסות למשכן סכו"ם מכסף שהחליד שכן הוא כבר איבד מערכו לגמרי. 

משכון כלי כסף- כמה כסף זה שווה לי?

ערכו של הכסף הוא בין הגבוהים בשוק המתכות לצד הזהב. כמו כן, ככל שאנו מרבים לעשות זאת מוקדם יותר, כלי הכסף יהיה שווה יותר. עצם העובדה כי כסף מחליד בהיחשפות לחומרים מסוימים באוויר וחומרי ניקיון מסוימים, יש לשמור היטב על כלי הכסף טרם משכונם או מכירתם. בנוסף, ככל שתרבו למשכן כלי כסף רבים יותר, כך הסכום שיתקבל יהיה גדול יותר. 

מתי עדיף למשכן ומתי למכור?

מכירה תהיה עדיפה על פני משכון כאשר אין לנו ערך רגשי וסמלי לפריטים אותם אנו מוכרים ואנו בטוחים כי אין לנו צורך בהם ולא נרצה אותם חזרה. זאת על מנת להפיק תועלת מכלי כסף חסרי שימוש. להבדיל מכירה, משכון עדיף כאשר מדובר על חפצים היקרים לליבנו, אך הם הפתרון היחיד שלנו למקור כספי באותם רגעים. 

יתרון המשכון של כלי הכסף שברשותנו

הן אם מדובר על כלי כסף הנמצאים ליופי ואלו המאוחסנים בארון, ניתן להפיק מהם תועלת, גם אם מדובר על פריטים אשר נתקשה להיפרד מהם, שכן אין מדובר בפרידה נצחית אלא זמנית. לאחר משכונם של כלי הכסף, תוכלו לקבלם חזרה בכל עת. 

מצבים בהם נרצה למשכן את כלי הכסף

משכון כלי כסף בדרך כלל יהיה על רקע בעיות כלכליות לצד העובדה כי לא נרצה להיפרד מאותם כלים לתמיד. לכן, כאשר אנו רוצים לסגור חובות או להשלים תשלום של עסקה מסוימת ונזדקק למקור כספי זמין, נעשה זאת כשם שנוכל לקבל את הכסף באותו רגע ללא מיסים וללא עמלות. זאת להבדיל הלוואות, אשר לעתים מאושרות רק לאחר זמן מסוים ולאחר טרטורים רבים. כיצד מתבצעת עסקת משכון גשו עם כלי הכסף שברשותכם לחברה המתמחה במשכון כלי כסף ומתכות אחרות. לאחר שנציג יעריך את שווי הכלים, תוכלו להסכים להצעת המחיר ולקבל מיידית סכום כסף מזומן. כמו כן, נציג החברה יציב סכום על מנת לקבל את הכלים בחזרה או תמורת הסכום אותו קיבלתם תמורתם. תוכלו לקבל אותם בכל עת ללא התחייבות לתקופה מסוימת וללא קנסות.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט