מכירת יהלומים

Selling diamonds for cash

מכירת יהלומים – האם אני יכול לעשות זאת בעצמי?

כמה תכשיטים ללא שימוש יש לכם בארון? כולנו מוצאים את עצמנו מחפשים היכן לאחסן את השעונים והשרשראות משובצי היהלומים ולנו נגמר המקום בקופסאות. כשם שאנו אוהבים להתחדש כל הזמן, אנו לא יודעים מה לעשות עם הישנים ומחפשים פתרון אחר. ובכן, במקום לאחסן אותם, נסו להפיק מהם תועלת ולמכור אותם. ישנם שישאלו כיצד ניתן לעשות זאת, שכן אין אנו בעלי עסקים. לשם כך קיימות חברות רבו אשר ישמחו לקנות מכם את היהלומים שברשותכם.

אילו חברות קונות יהלומים?

חברות רבות סוחרות ביהלומים. באמצעותן, תוכלו למשכן או למכור את היהלומים שלכם המשובצים בתכשיטים השונים ובשעונים ולקבל על כך כסף מזומן באותו רגע בו התבצעה העסקה. תוכלו לחילופין ללכת לחנויות יד שנייה או למכור זאת למעצבים מסוימים, אך מדובר בטרחה גדולה יותר ותקבלו סכום שאינו נמדד על פי ערכי היהלומים. כמעט בכל עיר ניתן למצוא מספר חברות להן ניתן למכור את היהלומים, כאשר לשם כך מומלץ לבצע חיפוש באינטרנט או לבקש המלצות מחברים אשר עשו זאת.

יהלומים לנצח – האומנם?

נראה כי הביטוי "יהלומים לנצח" יהיה שגור בפינו עוד שנים רבות, אך האם אכן כך? אמנם ערכו של היהלום הינו בין הגבוהים בשוק ודי מאוזן, אך יהלום כמו כל דבר מאבד מערכו ככל שהזמן עובר. הטעות הנפוצה ביותר היא לחשוב כי כדאי לשמור עליהם כנכס עליו נקבל תמורה בעתיד, אך למען האמת, איכות הליטוש יורדת ולכן מכירת יהלומים מומלצת דווקא בהקדם האפשרי כאשר מדובר בכאלו ללא שימוש.

כיצד אוכל לדעת כמה היהלומים שלי שווים?

טרם מכירת יהלומים מומלץ לבדוק את ערכם בעזרת נציגי החברה הקונה יהלומים. בעת הייעוץ או טרם המכירה תתבצע בדיקה של כל יהלום על מנת להציע לכם מחיר סופי על המכירה. תוכלו כמובן לעשות זאת גם באופן חיצוני או לבדוק באינטרנט באתרים המתעסקים ביהלומים שם מידע מפורט ואף מחשבונים עם הוראות מדויקות. תוכלו לבצע בדיקה בכמה חברות על מנת לבדוק כי הממצאים דומים או על מנת לבדוק היכן שווה יותר למכור את היהלומים שלכם.

מתי לא כדאי למכור את היהלומים?

אם את עדיין עונדת את שרשרת היהלומים או אם מדובר על תליון משובץ יהלום אותו קיבלת מתנה או יהלומים העוברים בירושה, הרי שתהיו עלולים להתחרט על כך, שכן אין דרך חזרה. אין באפשרותנו לקנות אותם חזרה שכן ניתן לעשות זאת רק במקרה של משכון – תהליך שאכן מתאים למצבים מסוג זה בו יש צורך במקור כספי מבלי להיפרד מהיקר לנו.

מכירה ללא התחייבות

להבדיל מלקיחת הלוואה בה יש תנאים והתחייבויות ארוכות טווח, בהשגת מקור כספי בשיטת מכירת יהלומים תוכלו לעשות זאת ללא מיסים ועמלות, ללא חתימה על חוזה וללא כל התחייבות או הגבלה מסוימת.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט