משכון זהב

כל הנוצץ זהב

מאז ומתמיד הזהב היה הנחשק ביותר והיקר ביותר בין כל המתכות. ערכו הוא הגבוה בשוק ונראה כי כל אישה אוהבת להתחדש מדי פעם בכמה תכשיטי זהב ולהקנות לעצמה מראה מרשים ויוקרתי. ולא רק נשים, נראה כי עוד מתקופות קדומות היה האהוב ביותר על הסוחרים ועד היום תחרות גדולה עליו בין אנשי התעשייה הגדולה. ללא ספק צבעו, הברק שלו, נוכחותו ותכונותיו המרשימות הם שהופכים אותו למנצח.
 

הזהב שלכם שווה כסף

לא תמיד המשכורת החודשית שלנו מספיקה לסיים את החודש ולאפשר לנו מותרות לצד סגירת חשבונות המים והחשמל. לעתים נחפש דרכים כיצד להרוויח עוד כסף מהצד כמו מכירת דברים של יד שנייה או משרה נוספת, אך נוכל לבחור אפשרות אחרת פשוטה יותר וזמינה יותר אשר אינה דורשת מאיתנו כל מאמץ – משכון זהב, כסף ויהלומים. חברות רבות הסוחרות במתכות אלו מוכנות לרכוש מכם את תכשיטי ופריטי הזהב שלכם תמורת כסף מזומן הניתן מיידית בעת המכירה.
 

משכון זהב כתחליף להלוואה

החברות המתמחות במתכות יקרות מוכנות לאפשר לכם למשכן את הזהב שברשותכם ולחסוך לכם את הטרחה הכרוך בקבלת הלוואה מהבנק. האם קרה לכם שבזבזתם זמן רב בתחנונים לקבלת הלוואה מהבנקאי האישי שלכם? ערבים, עמלות, ריביות עצומות, הגבלות הם רק מההתחייבויות החונקות בהן "זוכים" בעת הבקשה להלוואה. משכון לעומת זאת, אינו מגביל ואינו מחייב אתכם בדבר מלבד סכום הנקבע מראש בעת קנייתכם את הזהב שלכם חזרה.
 

כיצד מתבצעת עסקת משכון?

משכון זהב נעשה בכל חברה המתעסקת בקניית מתכות וניתן לעשות זאת בכל עת בשעות הפתיחה של העסק. תוכלו להביא את כל התכשיטים, מטבעות ושאר פריטי הזהב ולקבל עליהם סכום מזומן לאחר בדיקת ערכם של הפריטים ולאחר הסכמה של שני הצדדים על סכום העסקה. על מנת לקבל את הפריטים חזרה, תצטרכו לשלם סכום הנקבע מראש עליו ניתן לקיים משא ומתן.
 

כיצד אדע האם העסקה משתלמת לי?

ראשית, ניתן לומר כי בכל מקרה המחירים המוצעים בחברות אלו ישתלמו לכם יותר ממכירתם בחנות ליד שנייה שכן בחברות אלו מבצעים בדיקות לשווי ערך הזהב. כמו כן, במקומות אלו ניתן למשכן את הזהב ולא להיפרד מהם לתמיד כמו בחנויות ומעצבים להם נהיה חייבים למכור אותו. אך לאלו החוששים, ניתן לבדוק באופן פרטי את שווי תכשיטי הזהב למשכון או לחילופין לבדוק בכמה מקומות על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר. בדיקה במספר מקומות תיתן לכם תמונה מלאה על ערכם של פריטי הזהב שלכם.
 

מדוע למשכן ולא למכור?

אמנם מדובר לעיתים על תכשיטים ושעונים אשר שכובים אצלנו במגירה, אבל משכון זהב הינה האפשרות הטובה ביותר כאשר מצב כלכלי יחייב אותנו בחיפוש מקור כלכלי זמין מבלי לפגוע ברכושנו. הפרידה היא זמנית, ונוכל להחזירם בכל עת שנרצה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון זהב:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט